STUDENCKIE KOŁA NAUKOWE POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE




Plan działalności SKN 24/25



Drodzy Przewodniczący,

Prosimy o przesłanie raportów i planów działalności na rok 2024/2025. Prosimy o załączenie dokumentu według poniższego wzoru w formularzu Google. Termin składania raportów: 10.12.2024 – 18.01.2025.

W przypadku braku wysłania planu działalności, działalność SKN na rok 2024/2025 nie będzie przez nas potwierdzona na koniec roku akademickiego.

W razie pytań prosimy o kontakt z Waszymi koordynatorami.

Pozdrawiamy,
Zarząd STN





REJESTRACJA STUDENCKICH KÓŁ NAUKOWYCH POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO NA ROK AKADEMICKI 2024/2025-ZAKOŃCZONA-


Jak założyć SKN?


Aby założyć Studenckie Koło Naukowe (SKN), niezbędna jest zgoda Opiekuna SKN (maksymalnie dwóch opiekunów) oraz Kierownika Kliniki/Zakładu/Jednostki, w której działa SKN.
Miano Przewodniczącego SKN otrzymuje student, który nawiązuje bezpośredni kontakt z opiekunem i odpowiada za koordynację działalności SKN.
Do jego obowiązków należy m.in uzupełnienie wymaganych dokumentów, zarejestrowanie SKN oraz obecność na Zgromadzeniach Walnych STN.
W porozumieniu z Opiekunem SKN, opracowuje plan działalności SKN na dany rok akademicki. Kolejnym krokiem jest rekrutacja członków oraz wybór Wiceprzewodniczącego SKN.
Każde SKN musi posiadać logo (wytyczne dotyczące logo znajdują się w załączniku poniżej) i plan działalności.
Wszystkie niezbędne dokumenty znajdują się poniżej.


Rejestracja SKN- ZAKOŃCZONA-


Rejestracja SKN powinna odbyć się do dnia 31.10.2024.* Aby zarejestrować koło, należy uzupełnić wniosek (dostępny poniżej). Przed jego wypełnieniem prosimy o zapoznanie się z Regulaminem STN.
Wniosek musi być podpisany przez Przewodniczącego (2 podpisy), a także opatrzony pieczęcią Opiekuna SKN oraz Kierownika Kliniki/Zakładu/Jednostki, w której działa SKN.
Wypełniony wniosek wraz z wymaganymi danymi należy załączyć w formularzu Forms (plik poniżej)
SKN kontynuujące działalność z poprzedniego roku mogą ją kontynuować, pod warunkiem jeżeli dostarczyły raport z działalności SKN za ubiegły rok.

Brak wszystkich wymaganych dokumentów, niepoprawne ich wypełnienie lub wysłanie po terminie skutkować będzie brakiem rejestracji SKN na rok akademicki 2024/2025.

W przypadku chęci otwarcia SKN po zakończeniu rejestracji
Należy wysłać podanie uzasadniające opóźnione otwarcie SKN do Sekretarza Zarządu STN pod adresem mailowym: stnpumsekretarz@gmail.com.

Wszelkie dokumenty znajdują się poniżej.



Documents in English